پروژه ایران ۲ سپاشهر

پروژه ایران ۲ سپاشهر

در سال‌های اخیر خرید و فروش آپارتمان در مناطق گوناگون تهران و به خصوص منطقه 22 شدیداً افزایش یافته است. این حجم از معاملات بیشتر به علت کیفیت بالای زندگی شهری در این منطقه مربوط می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آشنایی با دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر) را مطالعه کنید.

وجود مکان‌های تفریحی و گردشگری همچون مجتمع تجاری ایران مال، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجتمع رزمال و همچنین شهرسازی مدرن منطقه 22 اصلی‌ترین دلیل رشد بالای آن است. 

خروج از منطقه 22 تهران و ورود آن به منطقه 21 برای نخستین بار توسط تعاونی سپاشهر اتفاق افتاد. تعاونی معتبر سپاشهر با ورود به منطقه 21 تهران و محله وردآورد سعی می‌نماید تا نعمت خانه دار شدن را برای بسیاری از افراد راحت کند.

چرا که یقیناً قیمت آپارتمان در این منطقه بسیار کمتر از منطقه 22 چیتگر است. ( برای دیدن رهن و اجاره خانه های منطقه 22 کلیک کنید). در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با پروژه ایران 2 سپاشهر بیشتر آشنا شویم.

معرفی شرکت سپاشهر

شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر (سپاشهر)  یک شرکت تعاونی در زمینه ساخت و ساز و مسکن است که در اردیبهشت ماه سال 1397 تاسیس شده است.
این مجموعه بی نظیر توانسته است که در مدت زمان کوتاهی با ساخت بیشتر از 170 هزار متر مربع پروژه بلند مرتبه در قالب حدود 800 واحد مسکونی در غرب تهران (منطقه 22) رسالت خود را به عمل دربیاورد.

این شرکت تعاونی با بهره گیری از مشاورین و متخصصین کار آزموده و مجرب در مدیریت پروژه مهندسی، ضمن پیاده نمودن استانداردهای مهندسی در پروژه‌های خود، اقدام به پیاده سازی اصولی و حرفه‌ای مناسب کند. 

این شرکت توانسته با برنامه‌ریزی‌ های بهنگام، کنترل ونظارت‌ های مستمر، با توجه به زمان هزینه و کیفیت و توجه به نقش و جایگاه ذی‌ نفعان اثرگذاری بسیار زیادی درسهم تعریف شده خود ایجاد کند که نتیجه آن سطح بالای رضایتمندی اعضا و سرمایه گذاران است.

معرفی پروژه ایران 2 سپاشهر

تعاونی معتبر مسکن سپاشهر بعد از موفقیت خوب در پروژه‌های قبلی و کسب عناوینی همچون برترین شرکت تعاونی در سال‌های 1400 و 1401 اقدام به پروژه‌ ای جدید بنام ایران 2 سپاشهر کرده است. 

  1. این پروژه  تفاوت فراوانی با سایر پروژه‌ها دارد، چرا که تعداد طبقات بسیار کمتر بوده و در کمترین مدت زمان ممکن نیز ساخته خواهد شد. 
  2. زمین پروژه ایران 2 سپاشهر دارای سند 6 دانگ است و پروژه هم دارای دستور نقشه‌ای بوده که هزینه‌های جواز پروژه پرداخت گردیده است. 
  3. بدیهی است که هرگونه فعالیت اجرایی پروژه فوق باعث می‌گردد که مبلغ امتیاز افزایش یابد.
  4. به علت کم بودن تعداد طبقات پروژه ایران 2 سپاشهر زمان تحویل آن حدوداً 30 ماهه برآورد شده است. همه نقل و انتقالات امتیاز این پروژه، در دفتر تعاونی سپاشهر انجام می‌پذیرد.

برای مشاهده آگهی‌های خرید املاک در منطقه 22 روی لینک کلیک کنید.

مشخصات پروژه ایران 2 سپاشهر

پروژه ایران ۲ سپاشهر، یک پروژه مسکونی در شهرک مرواریدشهر منطقه ۲۲ تهران است.

این پروژه توسط تعاونی توسعه عمران سپاشهر مدیریت شده و دارای ۳۰ طبقه و ۱۸۰ واحد است. متراژ واحدهای این پروژه از ۱۰۰ تا ۱۶۰ مترمربع می باشد.

همچنین این پروژه در حال ساخت است و طبق برنامه ریزی، در سال ۱۴۰۳ تحویل داده خواهد شد.

  • مساحت زمین: 4740 هزارمتر مربع 
  • مشخصات بلوک‌ها: مجموعاً 3 بلوک 
  • سازه پروژه: بتنی  
  • متراژ واحدها: 60 – 90 -120 متر

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر 

معرفی پروژه ایران 2 سپاشهر

موقعیت پروژه ایران ۲ سپاشهر

پروژه ایران سپاشهر 2 در انتهای خیابان اردستانی تهران، در محله وردآورد واقع شده است. در واقع موقعیت این پروژه منجر به دسترسی آسان‌تر و راحت‌ تر به

اتوبان تهران-کرج می‌شود. از دیگر نکات مثبت و مهم این پروژه، دسترسی آسان‌ تر به مترو وردآورد (معرفی کامل محدوده وردآورد) است.

 علاوه بر این، فاصله پروژه ایران 2 سپاشهر به مراکز تفریحی غرب تهران بسیار کم است. به طوری که تا دریاچه چیتگر حدود 10 دقیقه و تا مجتمع تجاری ایران مال حدود 7 دقیقه فاصله است.

متراژ و واحدهای پروژه ایران ۲ سپاشهر

پروژه ایران 2 سپاشهر دارای 3 بلوک و در 7 طبقه است. همچنین 2 طبقه پارکینگ برای هرکدام از بلوک‌ها در نظر گرفته شده است. 

واحدهای پروژه ایران 2 سپاشهر 60 متری، 90 متری و 120 متری ساخته می‌شود و شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه خودتان، هر کدام از این واحد ها را خریداری نمایید.

امکانات پروژه ایران ۲ سپاشهر منطقه ۲۲

این پروژه دارای برج های مسکونی با امکانات متنوعی است که شامل:

  • لابی مجلل و لابی من: فضای ورودی برج که با طراحی زیبا و مدرن خوشایند است و محل استقبال از مهمانان است.
  • فضای سبز و محوطه سازی مناسب: فضای باز بین برج ها که با گل ها، درختان و آب نما آرامش بخش است.
  • سالن اجتماعات، ورزشی و نمایش: فضای مشترکی برای برگزاری جلسات، تفریحات، تمرینات و نمایش فیلم ها دارد.
  •  سرمایش داکت اسپیلت و گرمایش پکیج: سامانه خنک کننده و گرم کننده هوای داخل برج که با کارای بالا عمل می کند.

برای دیدن مراکز تفریحی منطقه ۲۲، مقاله آشنایی با مرکز خرید تهران مال را از دست ندهید.

قیمت سهام پروژه ایران ۲ سپاشهر

در حال حاضر، سهام واحدهای 30 متری این پروژه جذاب، 305 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در واقع مشتریان پروژه به منظور خرید یک واحد کامل 60 متری با 2 سهم 30 متری را با قیمت 610 میلیون تومان خریداری می‌نمایند. البته الزامی به خرید 2 سهم نیست و می‌توان فقط با همان مبلغ 305 میلیون تومان صاحب خانه شد. 

این رسالت و هدف تعاونی معتبر سپاشهر است. خرید آسان و ارزان خانه در لازم به ذکر است حق امتیاز هر سهام از پروژه ایران ۲ سپاشهر نیز 50 میلیون تومان است. 

استارت پروژه نیز از شهریور ماه 1402 خورده است و در حال حاضر تعاونی سپاشهر در حال جمع آوری اعضا می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که در مرداد ماه و شهریور ماه 1402 باید 25 میلیون تومان دیگر بپردازید و از آن تاریخ اقساط این پروژه آغاز می‌شود.

خرید آسان خانه در پروژه ایران 2 سپاشهر

در صورتی که قصد خرید در پروژه ایران 2 سپاشهر را دارید می‌توانید با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید. 

برای اطلاع از پروژه ایران 2 سپاشهر با مشاوران پاسارگاد 22 جهت نحوه و مراحل اقدام به خرید واحدهای پروژه مشورت بگیرید. بی شک همراه بودن یک مشاور مجرب در این زمینه، سبب تسریع فرایند خرید واحد مسکونی شما خواهد شد.

سخن پایانی

تعاونی انصار سپاشهر از جمله قدرتمندترین تعاونی‌های فعال در منطقه 22 تهران است. این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و نزدیک بودن به مراکز تفریحی بسیار خوب در تهران، ارزش و اهمیت بالایی دارد.

اما پروژه ایران ۲ شرکت تعاونی سپاشهر، از جمله پروژه‌های اجرایی این شرکت در منطقه 21 تهران است که موقعیت بسیار مناسبی را برای خریداران عزیز فراهم کرده است که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم.

از این که تا انتهای مطلب درباره پروژه ایران ۲ سپاشهر ما را همراهی کردید، از شما عزیزان بی نهایت سپاسگزاریم.

در صورت بروز هرگونه پرسش و ابهام درباره پروژه فوق، کارشناسان مجموعه ما آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما سروران هستند.