معرفی کامل محله وردآورد

معرفی کامل محله وردآورد

وردآورد محله ای قدیمی در نقطه ای غربی از شهر تهران می باشد. این محله در منطقه های ۲۲ و ۲۱ شهرداری قرار گرفته است، که به صورت کلی منطقه ۲۱ دارای بافت قدیمی و منطقه ۲۲ دارای بافت نوساز و برج های بلند می باشد. مشاورین و کارشناسان پاسارگاد ۲۲ با توجه به سابقه طولانی مدت فعالیت در منطقه 22 می توانند با توجه به بودجه و شرایط مورد نظر، افرادی که قصد سرمایه گذاری در ورداورد را دارند، برای خرید آپارتمان در وردآورد و منطقه ۲۲ راهنمایی کنند.

موقعیت جغرافیایی وردآورد

موقعیت جغرافیایی وردآورد | معرفی کامل محله وردآورد در منطقه 22 تهران

برای خرید آپارتمان در محله وردآورد باید بدانید، که این محله از شمال با روستای وردیج و رشته کوه البرز و از سمت جنوبی به شهر قدس و از سمت غربی به گرم دره دسترسی دارد. ورد آورد غرب ترین نقطه در تهران است. روستای وردیج واریش یکی از محله های کوچک در اطراف منطقه 22 است که منطقه ای آرام و خارج از شهر است و برای کسانی که قصد تجربه یک زندگی آرام را دارند ایده آل است.

برای دسترسی با وسایل نقلیه شخصی به وردآورد می توان از سمت شمالی به شهید فهمیده، از سمت جنوبی به بزرگراه لشکری و سمت غربی به گرمدره دسترسی داشت. همچنین از دیگر مناطق در مجاورت وردآورد در منطقه 22، می‌توان به مسکن‌های واقع در دریاچه چیتگر اشاره کرد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

مزیت های خرید آپارتمان در وردآورد

مزیت های خرید آپارتمان در وردآورد | معرفی کامل محله وردآورد در منطقه 22 تهران

یکی از مهم ترین مزیت هایی که در خرید خانه در وردآورد مخصوصاً وردآورد شمالی (که در منطقه ۲۲ قرار گرفته است) دارد، دسترسی عالی به اتوبان های بزرگ تهران می باشد. مزیت بعدی دارا بودن فضای سبز در منطقه و نزدیکی به کوه ها باعث شده است که آلودگی در این منطقه بسیار کاهش پیدا کند.

دسترسی خیلی عالی به مرکز های خرید در منطقه ۲۲ و اماکن تفریحی در این منطقه نیز از مزیت ‌های دیگر خرید آپارتمان در وردآورد است، زیرا که به دلیل نزدیکی وردآورد به دریاچه چیتگر و مرکز های خریدی مانند ایران مال، طوبی، بام لند، رزمال و غیره می توان از امکانات رفاهی آن ها استفاده کرد.

بافت محله وردآورد 

برای خرید آپارتمان در ورد آورد باید بدانید که این منطقه دارای بافت قدیمی و بافت نوساز می باشد که بافت قدیمی آن در وردآورد جنوبی و بافت نوساز آن در وردآورد شمالی قرار گرفته است. وردآورد جنوبی قیمت مناسب تری نسبت به وردآورد شمالی دارد. همچنین بسیاری آگهی‌های رهن و اجاره در وردآورد، بسیار مورد توجه واقع بوده و هدف بسیاری از شهروندان محسوب می‌شود. این منطقه به‌دلیل نوساز بودن املاک آن و آب و هوای بهتر و البته نزدیکی به پایتخت، از توجه زیادی برخوردار بوده و بسیاری از شهروندان را به رهن و اجاره در این محدوده مجاب کرده است. قیمت این نوع معاملات موضوع مورد بحثی برای معامله‌گران این محدوده به‌شمار می‌رود که در مقاله «اجاره املاک در منطقه ۲۲ تهران» به‌خوبی به آن پرداخته شده است.

دسترسی با حمل و نقل عمومی

دسترسی با حمل و نقل عمومی | معرفی کامل محله وردآورد در منطقه 22 تهران

برای دسترسی به محدوده وردآورد می توان از ایستگاه مترو وردآورد استفاده نمود. مترو وردآورد که در خط ۵ قرار دارد و در مسیر تهران به کرج می باشد، دسترسی عالی به این منطقه را فراهم کرده است. از طرف دیگر ایستگاه های اتوبوس نیز در این منطقه بسیار می باشد که دسترسی به مناطق مختلف ورداورد را آسان کرده است. از دیگر محله‌های خوب از نظر دسترسی، می‌توان به محله چیتگر، یکی از محبوب‌ترین محله‌های منطقه 22، اشاره کرد. برای بررسی این محله و کسب اطلاع درباره این محدوده، می‌توانید مقاله «معرفی محله چیتگر» را مطالعه نمایید.

مدارس موجود در ورداورد

برای خرید آپارتمان در وردآورد برای بعضی از افراد داشتن مرکز آموزشی و مدرسه از اهمیت ویژه برخوردار است. یکی از مزایای این منطقه وجود انواع مدارس است که این مشکل را برای بسیاری از خانواده‌های ساکن این نقطه از تهران حل کرده است. مدارس زیر در وردآورد موجود می باشد:

  • مدرسه نرجس خاتون (دخترانه) واقع در شهرک وردآورد
  • مدرسه عسگری (دخترانه) واقع در شهرک وردآورد
  • مدرسه هوشمند دو (دبستان پسرانه) واقع در شهرک وردآورد
  • مدرسه حضرت معصومه (دخترانه) (واقع در خیابان قرنی)
  • مدرسه امام رضا، دبیرستان، واقع در خیابان امام حسین 
  • مدرسه هوشمند یک ( دبستان دخترانه) واقع در خیابان امام حسین

سخن آخر

وردآورد منطقه ای مناسب جهت سرمایه گذاری می باشد، بسیاری از افراد خرید ملک را سرمایه گذاری دانسته و از این رو تمام سرمایه خود را صرف خرید مسکن می کنند. برای خرید آپارتمان در محله وردآورد باید بدانید که این منطقه با توجه به قرارگیری در منطقه ۲۲ و از طرفی رشد روز افزون و صعودی در منطقه ۲۲ و دارا بودن امکانات زیاد رفاهی در این منطقه خرید آپارتمان در وردآورد سرمایه گذاری عالی خواهد بود. 

مشاوره گرفتن از مشاور ها و کارشناس های املاک پاسارگاد 22 می تواند بهترین گزینه های منطقه و آگهی املاک محله های متفاوت در منطقه 22 را به افرادی که قصد خرید آپارتمان در محله وردآورد را دارند، بدهد.

برای دسترسی سریع به فایل ها و موارد موجود در منطقه پیشنهاد می شود به سایت پاسارگاد 22 مراجعه کرده و یا با املاک پاسارگاد 22 تماس بگیرید، تا بهترین فایل با شاخص های مورد نظر خود را بیابید. همچنین اگر به‌دنبال مقایسه وردآورد با گرمدره هستید می‌توانید در وب‌سایت پاسارگاد 22 مشاهده نمایید.