معرفی شهرک خرازی در منطقه 22 تهران

معرفی شهرک خرازی در منطقه 22 تهران

شهرک و محله شهید خرازی از محله های جدید در منطقه ۲۲ می باشد. اگر به دنبال خرید آپارتمان منطقه ۲۲ هستید و آرامش محله و امکانات رفاهی برای شما جزو اولویت ها می باشد، محله شهید خرازی به شما پیشنهاد می‌شود.

مشاورین و کارشناسان پاسارگاد ۲۲ با توجه به سابقه طولانی فعالیت در منطقه و انجام معامله های ملکی موفق در منطقه ۲۲ می ‌توانند برای خرید آپارتمان در شهرک خرازی افرادی که قصد سرمایه گذاری در شهرک شهید خرازی دارند را راهنمایی کند. وب‌‌سایت پاسارگاد 22 بهترین آگهی‌های آپارتمان منطقه 22 تهران را برای مشتریان عزیز گردآورده است که می‌توانید از اطلاعات آن استفاده نمایید.

محله شهید خرازی

در سال های گذشته که ساخت و ساز و برج سازی در منطقه ۲۲ اوج گرفت، سازمان سپاه و نیروهای مسلح تصمیم به ساختن برج های مسکونی در منطقه ۲۲ نمود. محله شهید خرازی با توجه به سابقه چند ساله اش در منطقه ۲۲ جزو محله هایی می باشد، که دارای نوساز ترین برج ها می باشد. جمعیت در این محله در حال حاضر کم می باشد. درحال حاضر بزرگترین سرمایه‌گذاران درحال ساخت بهترین برج‌های تهران در منطقه 22 هستند.

دسترسی به محله شهید خرازی

دسترسی به شهرک شهید خرازی چگونه است؟ | معرفی شهرک خرازی در منطقه 22 تهران

این محله در قسمت غربی دریاچه چیتگر (دریاچه مصنوعی خلیج فارس) قرار گرفته است و در قسمت شمال بلوار اردستانی می باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی را دارید باید بدانید که اتوبان تهران به کرج، بلوار اردستانی، بلوار حکیم، اتوبان همت، اتوبان لشکری به این محل دسترسی دارد. محله شهید خرازی با شهرک ها و محله های زیر مجاورت دارد:

  • با شهرک دانشگاه شریف و شهرک الهیه غرب از سمت غربی
  • شهرک نگین و پروژه های ستین و حکیم از سمت جنوب
  • و با شهرک چیتگر از سمت شرق همسایگی دارد.

این محله از نظر دسترسی در موقعیت بسیار عالی می باشد از دسترسی های آن می توان به بلوار اردستانی از سمت غربی، بلوار پژوهش از سمت شرقی اشاره کرد. محله شهید خرازی در بین بزرگراه های همدانی و خرازی قرار گرفته است و علت نامگذاری آن همسایگی با اتوبان خرازی می باشد. از طرف دیگر به دلیل دسترسی آسان این محله به بلوار اردستانی می توان به راحتی به اتوبان فهمیده، آزادراه تهران به کرج، بزرگ راه لشکری و اتوبان فتح دسترسی داشت. برای مشاهده جدیدترین خانه‌های شهرک گلستان (راه‌آهن) صفحات مربوط به آن را در وب‌سایت پاسارگاد 22 مشاهده نمایید.

ویژگی های محله شهید خرازی

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی و یا قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ را دارید باید بدانید که در محله شهید خرازی تمام برج ها و ساختمان ها نوساز می باشد و یکی از بهترین و به روز تر در برج های این محله ی استفاده شده است. این برج ها در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم هستند.

پیش فروش اپارتمان در چیتگر

پیش فروش اپارتمان در شهرک شهید خرازی غرب تهران | معرفی شهرک خرازی در منطقه 22 تهران

بسیاری از آپارتمان های شهید خرازی تهران را می‌توانید به‌صورت اقساطی و در مدت زمان‌های مختلف خریداری نمایید. پیش فروش اپارتمان در چیتگر یکی از بهترین و محبوب‌ترین معاملاتیست که در منطقه 22 درحال انجام است و بسیااری از سازندگان، املاک خود را در قالب جدیدترین پروژه‌های پیش‌فروش منطقه 22 به مشتریان عرضه می‌کنند و این امکان به آن ها داده می‌شود تا خانه دلخواه خود را در طول مدت تعیین شده و با قیمتی پایین‌تر خریداری نمایند. می‌توانید این این پروژ‌ه‌ها و دیگر قیمت برج‌های اطراف دریاچه چیتگر را به همراه اطلاعات فروش و قیمت‎‌های آن در وب‌سایت پاسارگاد مشاهده نمایید

امکانات رفاهی و تفریحی در محله خرازی

امکانات رفاهی و تفریحی در محله خرازی | معرفی شهرک خرازی در منطقه 22 تهران

اگر قصد خرید آپارتمان های شهید خرازی تهران را دارید باید بدانید که این محله دارای امکانات رفاهی و تفریحی در سطح بسیار عالی می باشد و بیش از پیش این محله را برای سکونت جذاب کرده است. وجود سالن های ورزش، مدرسه ها، مرکز های درمان، مرکز های فرهنگی، انواع فروشگاه ها، فضای سبز و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و غیره از امکانات رفاهی این منطقه می باشد.

این منطقه علاوه بر دارا بودن امکانات تفریحی به مجتمع های تجاری مانند ایران مال، مجتمع تجاری و تفریحی تهران مال، روز مال و پارسه نزدیک می باشد و امکانات رفاهی نزدیک به این محدوده دریاچه مصنوعی خلیج فارس، آبشار تهران، منطقه وردیج و واریش، پارک لتمال، آبشار تهران می باشد. روستای وردیج واریش یکی از محله های  کوچک و روستایی در خارج از منطقه 22 است که فضای روستایی و آرام آن باعث میشود تا بسیاری از شهروندانی که برای زندگی خود به دنبال یک محیط آرام و نزدیک به طبیعت هستند ی=به این نقطه از شهر تهران رجوع کنند.

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی را دارید و یا قصد سکونت به صورت کوتاه مدت و اجاره آپارتمان در محله شهید خرازی را دارید باید بدانید که این محله در سال های گذشته توانسته است رضایت بسیاری از ساکنان خود را جلب کند. برج های این منطقه دارای امکانات رفاهی همچون سالن های اجتماعات سالن های ورزشی نگهبانی و لابی من می باشند. 

برای پیدا کردن فایل مورد نظر خود برای خرید اپارتمان در محله خرازی بهتر است به سایت پاسارگاد 2 مراجعه نموده و در کوتاه ترین زمان، صاحب خانه در محله شهید خرازی شوید. علاوه بر آن کارشناسان پارسارگاد 22 به افراد کمک می کنند تا سرمایه گذاری بهتری در منطقه 22 داشته باشند. همچنین دعوت می‌کنیم برای مشاهده خانه‌های اطراف دریاچه چیتگر (خلیج‌فارس) با مشاورین پاسارگاد 22 تماس بگیرید.