معرفی پروژه پاسارگاد 2 شهرک گلستان چیتگر

معرفی پروژه پاسارگاد 2 شهرک گلستان چیتگر

معرفی پروژه پاسارگاد 2

پروژه پاسارگاد2 یکی از پروژه هایی است که در منطقه 22 به دلیل دسترسی و آینده ای که دارد بسیار پرطرفدار است. پاسارگاد 2 توسط تعاونی مسکن شهید همت که زیرمجموعه وزارت دفاع است ساخته می شود. پروژه پاسارگاد2 تعاونی ساز است و قیمت آن علی الحساب است، مبلغ ضریب طبقه و ضریب مرغوبیت واحد جدا گرفته می شود. تحویل این پروژه به صورت خام است که امکاناتی مانند کابینت باید توسط خریدار اجرا شود. الویت انتخاب واحد بر حسب امتیاز بندی می باشد و هر شخصی که اقساط خود را به موقع تر پرداخت کند در انتخاب واحد و طبقه الویت دارد​​​​​​​. این پروژه مسکونی توسط تعاونی ساخته می شود که رزومه خوبی از جمله ساخت برج های پارسیا، شهرک نمونه و آرتیمیس را دارد. جالب است بدانید این تعاونی در رزومه خود سابقه ساخت پروژه پاسارگاد 1 را نیز دارد که جزو شیک ترین برج های غرب تهران محسوب می‌شوند.

_________________________

برای مشاهده آگهی ها و قیمت خانه های منطقه 22 از این صفحه دیدن فرمایید
_________________________

تعداد طبقات و واحدها

پروژه پاسارگاد2 ،شامل 3 بلوک می باشد که هر بلوک دارای 7 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 2 طبقه پارکینگ و یک طبقه تجاری می باشد، در هر طبقه 6 واحد قراردارد و در مجموع هر بلوک شامل 42 واحد می شود.

امکانات پاسارگاد 2

این مجموعه که با متد روز دنیا طراحی شده و در حال ساخت است از امکانات متعددی همچون لابی مجلل، باشگاه ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفا حریق و همچنین واحدهای تجاری برخوردار است.

موقعیت پروژه پاسارگاد 2

پاسارگاد 2 در شرقی ترین نقطه شهرک گلستان (راه اهن) و در نبش تقاطع خیابان هوانیروز و بلوار گلها قرار دارد. از لحاظ دسترسی نیز شرایط مطلوبی دارد تا جایی که در نزدیکی بزرگراه های آزادگان، شهید همدانی و همت-خرازی قرار گرفته است. راحتی در دسترسی نقطه ای که می خواهیم در آن زندگی کنیم تاثیر بسیار زیادی در بهبود وضعیت زندگی ما دارد و همواره افراد سعی دارند تا خانه خود را در جایی قرار بدهند که بتوانند به راحتی به نقاط مختلف تهران رفت و آمد داشته باشند. از این رو پروژه پاسارگاد2 بهترین گزینه برای عزیزانی است که قصد دارند در یک پروژه آینده دار سرمایه گذاری کنند. نزدیکی پاسارگاد2 به نقاط مهمی نظیر تهران مال دریاچه چیتگر و بام لند از ویژگی های مثبت آن است. مترو چیتگر نیز فاصله آنچنان دوری از پاسارگاد 2 ندارد و ساکنین مجموعه می توانند خطوط تاکسیرانی و خط اتوبوس چیتگر-شریعتی به راحتی به مترو سراسری تهران و کرج دسترسی پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات و مشاوره می توانید با مشاورین مجرب پاسارگاد 22 در ارتباط باشید.

اجرای پروژه پاسارگاد 2 توسط تعاونی معتبر

شرایط پرداخت و پیش فروش پروژه پاسارگاد 2

پرداخت پروژه پاسارگاد2 که یکی از برج های چیتگر می باشد و جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر و املاک منطقه 22 می باشد، 520 میلیون  قرارداد زمین تراکم و 4 میلیون و سیصد هزار تومان قرارداد ساخت.

واریزی بروز (970 میلیون تومان )+ امتیاز + اقساط​​​​​​​( به روز رسانی فروردین ماه سال 1401 )

واریزی به روز تا مرداد ۱۴۰۱ : ۱میلیاردو بیست و پنج میلیون تومان می باشد.

__________________________

مشاهده آگهی ها و قیمت املاک دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران 
__________________________

قرارداد ساخت و نحوه خرید و فروش پاسارگاد 2

قرارداد ساخت پروژه پاسارگاد 2 متری 7 میلیون تومان علی الحساب می باشد.

نحوه خرید و فروش پاسارگاد 2 به صورت امتیاز بعلاوه واریزی انجام می شود که همان مقدار واریزی اقساطی است که فروشنده تا به آن روز پرداخت کرده است.

انتخاب واحد پاسارگاد 2

طبق اساسنامه اکثر تعاونی‌ها، انتخاب واحد بر اساس الویت واریزی می باشد و زمان انتخاب واحد پروژه باید ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

سرمایه گذاری در پروژه پاسارگاد2

ساخت و بهره برداری پاسارگاد1 با تمام ویژگی های مثبتی که در آن وجود دارد باعث شده تا به اعتبار پروژه پاسارگاد2 نیز اضافه شود و به همین امر موجب سرازیر شدن سرمایه گذاران مختلف در این پروژه شده است. همچنین اعتبار نام سازنده نیز تاثیر بسزایی در این حجم جذب سرمایه داشته و خواهد داشت.