معرفی برج‌های منطقه 22 تهران

معرفی برج‌های منطقه 22 تهران

کمتر کسی است که در بزرگراه همت و یا حکیم رانندگی کند و چشمش به برج‌های شیک منطقه 22 دوخته نشود یا اینکه پا در شهرک‌های این منطقه بگذارد و به این برج‌های مرتفع و مدرن خیره نشود. برج‌هایی عموما مسکونی که بیشتر آنها در همین چند سال اخیر و در مناطقی حتی تازه، پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند. تصور کنید که چگونه این مجتمع‌های مدرن و زیبا بعد از عبور از میان دود‌های انباشته تهران، قد علم می‌کنند و شکوهی خاص به منطقه 22 می‌دهد. بسیاری مشتریان که برای خربد خانه فول امکانات در منطقه 22 می‌آیند، بیشتر نگاهشان به این برج‌هاست و خوذ را برای خرید آن‌ها آماده می‌کنند.

آشنایی با منطقه 22 تهران

معرفی برج‌های منطقه 22 تهران | منطقه 22 دقیقا کجاست و چه خصوصیاتی دارد؟

در غربی‌ترین قسمت تهران، منطقه‌ای تازه تاسیس وجود دارد به نام منطقه 22 تهران که در چند سال اخیر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. امکانات رفاهی مدرن و کامل، خوش آب و هوا بودن و البته دوری از هیاهوی شهر تهران، تنها چند مزیت این مکان در میان صدها مزیت دیگر است. منطقه جغرافیایی آن به نوعی است که هوای معتدل و گاهی خنک تهران در آن کاملا محسوس است. وجود فضاهای سبز طبیعی مانند چیتگر، استادیوم‌‌ها و سالن‌های ورزشی مانند ورزشگاه آزادی و مجموعه ورزشی آزادی و همچنین فضاهای تفریحی و گردشگری مانند دریاچه مصنوعی چیتگر و بام‌لند، این منطقه را به قطب گردشگری در بین ساکنین شهر تهران و دیگر شهرها تبدیل کرده است. 

این عوامل در ساخت‌وساز برج‌های منطقه 22 نقش چشمگیری داشتند. همچنین رهن و اجاره ملک ارزان در منطقه 22 از توجه خوبی برخوردار بوده که به نوعی که در همین چند سال گذشته تعداد این مجتمع‌ها چندین برابر شده است. حال به بررسی تعدادی از این برج‌ها می‌پردازیم.

معرفی برج‌های منطقه 22

کم و بیش همه ما از پروژ‌ه‌های در حال ساخت منطقه 22 در این چند ساله باخبر شده‌ایم. برنامه‌هایی که به صورت پراکنده در شهرک‌های مختلف منطقه 22 در حال اجرا می‌باشند. عموما این پروژه‌ها با هدف خارج کردن شهر تهران از تراکم موجود است. آلودگی و ترافیک‌های سرسام‌آور در عمده مناطق شهر تهران به گونه‌ای است که تمایل مردم برای این نوع مجتمع‌ها در فضاهایی آرام و به دور از ترافیک بیشتر قوت گرفته است. شهرداری تهران نیز در این امر پیشگام قدم بر می‌دارد و برای تامین نیاز ساکنینی که در این منطقه در حال افزایش هستند، مجوز ساخت‌ ساختمان‌ها و مجتمع‌های متعدد را صادر می‌کند. 

برج آرتمیس

معرفی برج‌های منطقه 22 تهران | برج آرتمیس در منطقه 22 کجاست؟

اگر بخواهیم تمامی برج‌های منطقه 22 را معرفی کنیم، مسلما به مقاله‌ای طولانی‌ نیاز خواهیم داشت. علاوه بر اینکه این کار از حوصله نیز خارج است زیرا تعداد آنها بیشتر از 200 عدد می‌باشد. اما می‌توان به تعدادی از آنها که در دوره‌های اخیر شهرت فراوانی به دست آورده‌اند اشاره کنیم. همچنین باید بر این نکته تاکید داشت که بیشتر پروژه‌های منطقه 22 در مکان‌های مشخصی مانند اطراف دریاچه چیتگر، اجرا می‌شوند. 

به عنوان مثال، برج‌های پارسیا، سروناز، ساحل، باران، عرفان و برج‌ها و مجتمع‌های اداری مانند آرتمیس در قسمت شمالی دریاچه چیتگر از منطقه 22 تهران قرار گرفته‌اند. در این قسمت از نام مجموعه برج‌های پارلمان نباید غافل شد که بیشتر آنها مربوط به نمایندگان مجلس هستند. 

یا برج‌هایی مانند برج سفید، مهسان و برج‌های مسکونی قوه‌قضاییه که در قسمت شمالی بزرگراه همت می‌باشند. برج‌های دوقلوی خاتم در میدان المپیک، مهرگان و فرهیختگان در بلوار کوهک و برج سران در مروارید‌شهر تعدادی از این برج‌ها می‌باشند. برای مشاهده آگهی خانه جدید در دهکده المپیک می‌توانید با مشاورین ما در پاسارگاد 22 تماس بگیرید.

معرفی پروژه‌های منطقه 22

معرفی برج‌های منطقه 22 تهران | معرفی پروژه های مطمئن در منطقه 22 تهران

باید یادآوری کرد که بیشتر برج‌های منطقه 22 در قالب پروژه‌های گوناگون در حال اجرا می‌باشند و در واقع این توسعه شهرک سازی به سرعت در این منطقه رو به افزایش است. 

مشاور املاک کیست؟

پروژه‌های منطقه 22 به صورت پیمانکاری توسط شرکت‌های مهندسی ساخته می‌شوند و چنانچه به صورت خصوصی قابل فروش باشند در بنگاه‌های املاک متعدد در این منطقه به فروش می‌رسند. اخیرا این مشاورین املاک از طریق وبسایت واحد‌های مختلفی را معرفی و به فروش می‌رسانند. می‌توانید برای خرید خانه مقرون به صرفه در منطقه 22 تهران با مشاوران پاسارگاد 22 تماس  حاصل نمایید.