آشنایی با برج تماس

آشنایی با برج تماس

آشنایی با برج تماس

برج تماس که در منطقه 22 قرار دارد، یکی از بازار های بزرگ موبایل و کامپیوتر در قسمت غرب تهران می باشد و از لحاظ موقعیتی در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار دارد. برج تماس از برج های تجاری می باشد که طراحی آن توسط آرشیتکت معروف، آقای فرزاد دلیری انجام گردیده است که بسیار لوکس بوده و و اصناف موبایل و کامپیوتر در آن فعالیت دارند. این برج در بین برج‌های معروف منطقه 22 تهران جزو یکی از بهترین‌هاست که در محله 22 تهران قرار دارد. یکی از جذابیت‌های روزهای اول افتتاح برج تماس، می‌توان به حضور هنرمندان و خوانندگان معروف از جمله مجید صالحی اشاره کرد.

برج تماس و کاربری آن 

برج تماس دارای واحد هایی با کاربری تجاری و تخصص های حرفه ای در زمینه موبایل و کامپیوتر می باشد و روزانه افراد زیادی برای تعمیر موبایل و کامپیوتر، خرید وسایل جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع برند موبایل و لپتاپ و کامپیوتر به آن مراجعه می کنند.
از مزیت های این سنتر این است که دارای فود کورت می باشد و برند ها و فروشگاه های مختلف در آن فعالیت می کند. در این مرکز کافی شاپ نیز وجود دارد و در پایین ترین طبقه آن فروشگاه شهروند قرار دارد. که افراد زیادی که برای انجام کار های تخصصی به آن مراجعه می کنند می توانند به فود کورت و یا کافی شاپ آن مراجعه کنند.

ویژگی‌های برج تماس

این برج دارای پنج طبقه با کاربری تجاری می باشد که در این طبقات ۶۰ واحد (کاربری تجاری) وجود دارد. در طبقه های دیگر بخش های اداری نیز فعالیت دارند، که این برج دارای ۶ طبقه با کاربری اداری می باشد و مجموع واحد های اداری ۴۲ واحد را تشکیل داده است. این برج که در منطقه 22 تهران قرار دارد یکی از گزینه های بسیار عالی می باشد که می توانید برای خرید آپارتمان در منطقه 22 انتخاب کنید.

برج تماس کجاست

آدرس تماس سنتر، منطقه ۲۲ شهرداری، اتوبان شهید خرازی غرب، خیابان شمس تبریزی می باشد. دسترسی به برج تماس از طریق اتوبان های همت، خرازی، آزادگان و حکیم می باشد. اما اتوبان های همت، اتوبان شهید همدانی، اتوبان شهید فهمیده، بهترین دسترسی ها را به این برج دارند. این پروژه از جمله پروژه های عالی در منطقه 22 می باشد.

این برج در نزدیکی مرکز های خرید بام لند، رزمال و در همسایگی دریاچه خلیج فارس (فاصله تقریبی تماس سنتر  با دریاچه خلیج فارس ۵ دقیقه‌ می باشد) که باعث شده است روزانه افراد زیادی چه برای خرید موبایل و متعلقات آن و چه برای کامپیوتر و لبتاب و چه برای بازدید به آن مراجعه کنند. 

مشخصات برج تماس 

مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر تماس سنتر، در واحد‌های تجاری اش، متراژی بین ۵۰ متر مربع الی ۳۷۰ متر مربع دارد و واحد های اداری دارای متراژ هایی بین ۱۲۰ متر مربع الی ۲۰۰ متر مربع است.

این برج که در غرب واقع شده است دارای ویوی دریاچه خلیج فارس و پارک چیتگر می باشد که از تراس های آن قابل رویت است. یکی از ویژگی های عالی این تراس ها ۳۶۰ درجه بودن آن است.

شناخت کامل برج تماس می تواند تصمیم را برای خرید یا اجاره واحد تجاری در برج تماس راحت تر کند. از مشخصات دیگر این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شامل سه هزار متر مربع هایپر مارکت می باشد.
  • دارای ۵ عدد رستوران و فودکورت می باشد.
  • دسترسی عالی به اتوبان های اصلی داشته.
  • نزدیکی به قطب گردشگری، دریاچه خلیج فارس بوده.
  • از ویژگی های دیگر آن به طبقات پارکینگ برای مشتریان می توان اشاره کرد.

قیمت اجاره واحدهای تجاری یا اداری در برج تماس 

اگر قصد اجاره واحد تجاری و یا خرید واحد تجاری در برج تماس را دارید، می توانید همه روزه با کارشناسان و مشاوران حرفه ‌ای دپارتمان تخصصی املاک پاسارگاد ۲۲ تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید. این برج برای افرادی که در فروش برند های موبایل و لبتاب تخصص دارند و یا تخصص اصلی آن ها تعمیر لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر و فروش متعلقات وابسته به این لوازم می باشد، امکان پذیر است.

سخن آخر

برای سرمایه گذاری در واحد های تجاری در منطقه 22 باید بدانید این منطقه به دلیل رشد روز افزون در زمینه ساخت و ساز برج، و افزایش متقاضی ها برای سکونت در این منطقه، منطقه ای عالی برای خرید واحد تجاری می باشد. زیرا افرادی که این منطقه را برای سکونت انتخاب می کنند اکثرا خانواده هایی دارای فرزند می باشند. لذا انواع خدمات می تواند کمک زیادی به ساکنان این منطقه بدهد. برای مشاوره در زمینه خرید و یا اجاره واحد تجاری و اداری در بهترین لوکیشن منطقه 22 می توانید با مشاوران متخصص در املاک پاسارگاد 22 تماس گرفته و یا به دپارتمان تخصصی املاک پاسارگاد 22 مراجعه نمایید.