پروژه ایران 2 دریاچه چیتگر

پروژه ایران 2 دریاچه چیتگر

پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران، در شهرک مروارید شهر پروژه مسکونی دیگری توسط یکی از تعاونی‌های خوشنام در حال ساخت است که با امکانات خاصی به متقاضیان تحویل داده می‌شود. سکونت در منطقه ۲۲ تهران به دلیل داشتن آب و هوای سالم و تمیز، برای بسیاری از افراد اولویت دارد.

اما از آنجایی که خانه در این منطقه کمی گران است، تعاونی‌های بسیاری با ساخت برج‌های مسکونی و فروش واحد مسکونی به صورت امتیاز، سعی کرده‌اند تا همه افراد بتوانند در این منطقه خوش آب و هوا، سکونت داشته باشند. پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر را برای انتخاب سرمایه گذاری، بیشتر معرفی خواهیم کرد.

معرفی پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر

شهرک مروارید شهر یا وردآورد شمالی، در منطقه ۲۲ تهران، در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. به دلیل موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی مناسب، این شهرک یکی از اهداف مهم تعاونی‌ها برای ساخت برج‌های مسکونی است.

پروژه ایران ۲ به آدرس شهرک مروارید شهر، خیابان آزادی، جنب مخابرات با هدف خانه دار کردن اقشار جامعه در حال ساخت است. پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر، در اوایل سال ۱۴۰۲ با گودبرداری آغاز و بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال ۱۴۰۴ به صورت تکمیل شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

درباره سازنده پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر

تعاونی سپاشهر از مهم‌ترین پروژه‌های خود به نام پروژه ایران ۲ را در منطقه ۲۲ آغاز کرده است. این تعاونی به دلیل موفقیت در پروژه‌های قبلی خود، این پروژه را نیز با همکاری مهندسین، متخصصین، معماران و پیمانکاران با تجربه و متعهد از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز کرده است. در منطقه ۲۲ تهران، تعاونی سپاشهر با ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در پروژه‌های مختلف، توانسته یک رکورد قابل قبولی را در رزومه کاری خود به ثبت برساند.

مشخصات برج ایران ۲ دریاچه چیتگر

مساحت کل زمینی که برای پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر در نظر گرفته شده است، حدود ۴۷۴۰ متر مربع است. در این مساحت پروژه ایران ۲، با سه بلوک با تعداد طبقات کم، ۸ طبقه در حال ساخت است. از مجموع ۸ طبقه، ۵ طبقه واحد مسکونی، ۲ طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی در نظر گرفته شده است که در هر طبقه بین ۷ تا ۹ واحد مسکونی در متراژهای مختلف ساخته می‌شوند.

با توجه به تورم حاکم بر حوزه مسکن، سازنده پروژه ایران ۲ تصمیم گرفته است، واحدهای مسکونی را در متراژهای کم در حدود ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ متر طراحی و اجرا کند، تا همه اقشار جامعه بتوانند با خرید امتیاز این پروژه یک سرمایه‌گذاری موفق داشته باشند. با توجه به تعداد طبقات و واحدهای مسکونی کم، این پروژه در مدت زمان کوتاهی به پایان می‌رسد. بنابراین اگر قصد دارید بلافاصله در واحد مسکونی خود سکونت داشته باشید، توصیه می‌شود در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید.

مشخصات سازه برج ایران ۲ دریاچه چیتگر

اسکلت پروژه ایران ۲ از نوع بتنی و نمای سیمانی است.

امکانات رفاهی برج ایران ۲ دریاچه چیتگر

از امکانات اولیه در پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته، راه پله اضطراری، لابی، لابی من ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات و سالن‌های ورزشی اشاره کرد. 

در هر واحد مسکونی نیز گرمایش پکیج و سرمایش داکت اسپیلت طراحی شده است. هر واحد مسکونی خام تحویل داده می شود اما متریالی که برای کفپوش و دیوارپوش‎ها در نظر گرفته اند، درجه یک و عالی هستند. همچنین هر واحد مسکونی دارای پارکینگ و انباری است.

امکانات رفاهی اطراف برج ایران ۲ دریاچه چیتگر

با توجه به زیر ساخت‌هایی که در شهرک مروارید شهر در نظر گرفته اند، امکانات رفاهی متعددی از جمله فروشگاه، مجتمع تجاری، فضای سبز و پارک، مراکز آموزشی، مراکز خدماتی و درمانگاه وجود دارد. همچنین مجتمع تجاری ایران مال، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، مجتمع تجاری رزمال، باغ ملی گیاه‌شناسی، شهربازی هزار و یک شهر و مجموعه ورزشی آزادی در فاصله کمی از این پروژه قرار دارند.

مسیر دسترسی به پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر

برای دسترسی به پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر باید به منطقه ۲۲ تهران مراجعه و از بزرگراه‌های شهید خرازی، حکیم، اردستانی و یا تهران کرج خود را به شهرک مروارید شهر برسانید. از طریق خطوط اتوبوسرانی، تاکسی و مترو نیز می‌توانید به این پروژه دسترسی داشته باشید.

خرید امتیاز پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر

اگر قصد خرید امتیاز این پروژه را دارید، هر یک امتیاز ۳۰ متر در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، تعداد امتیاز بیشتری را خریداری کنید. قطعاً سهیم شدن در پروژه ایران ۲، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری سودمند برای خریداران باشد، چرا که از ابتدای شروع ساخت به صورت اقساط مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهند کرد.

روند انتقال سهام واحدهای مسکونی ایران 2

پس از اتمام پروژه نگران نقل و انتقال سند نباشید، هرگونه نقل و انتقال در پروژه ایران ۲، در تعاونی سپاشهر صورت می‌گیرد و سند به صورت قطعی به نام خریدار صادر می‌شود. برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر می‌توانید به تعاونی سپاشهر یا املاک معتبر در این منطقه مراجعه و با خرید امتیاز، از سرمایه‌گذاران مهم در این پروژه باشید.

سخن پایانی در مورد پروژه ایران 2 سپاشهر

منطقه ۲۲ تهران را با برج‌های سر به فلک کشیده می‌شناسند. پروژه ایران ۲ دریاچه چیتگر یکی از برج‌های در حال ساخت است که با امتیاز هر ۳۰ مترمربع به فروش می‌رسد. با مراجعه به تعاونی سپاشهر، به عنوان سازنده این پروژه، بدون محدودیت امتیاز این پروژه را خریداری و سرمایه‌گذاری کنید.

به دلیل طبقات کم، واحد مسکونی با متراژ مناسب، امکانات رفاهی و موقعیت برج، سرمایه گذاران بسیاری تمایل به سهیم شدن در این پروژه را دارند، پس زمان را از دست ندهید.