پروژه بانک ملی کوهک (پروژه ایران چیتگر)

پروژه بانک ملی کوهک (پروژه ایران چیتگر)

پروژه بانک ملی ایران بلوار کوهک، یکی از پروژه‌های مهم و تحت نظر تعاونی توسعه عمران و انصار سپاشهر بوده که در محله کوهک چیتگر واقع شده است. این پروژه به عنوان یک اقدام عمرانی و ساختمانی بسیار مهم، اهمیت زیادی در توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و خدمات عمومی منطقه دارد. ایران کوهک به دلیل موقعیت مکانی خود در منطقه 22، که از مناطق پرجمعیت تهران واقع در شمال غربی شهر است اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این پروژه بی‌نظیر آشنا شوید.

معرفی پروژه ایران چیتگر (پروژه بانک ملی ایران)

پروژه بانک ملی یا ایران کوهک، به عنوان یک پروژه بسیار جذاب مکانی، توسط تعاونی معتبر بانک ملی ایران در حال اجرای فاز فنداسیون در ضلع جنوب شرقی دریاچه قرار دارد. این پروژه با سرعت عمل بسیار بالا، اقساط مناسب، مواد ساختمانی درجه یک و موقعیت منحصر به فرد خود، در منطقه کوهک در حال اجرا است.

واحدهای این پروژه با دفترچه مالکیت مشخص در دفتر رسمی تعاونی بانک ملی ایران به فروش می‌رسند. تعاونی با همین نام نیز واحدهای خود را به صورت جداگانه عرضه می‌کند، که این مسئله به پروژه اصلی مرتبط نیست.

مشخصات کلی پروژه بانک ملی ایران کوهک

پروژه بانک ملی ایران کوهک در قالب دو برج بلند با 21 طبقه از جمله 4 طبقه منفی، 1 طبقه لابی مجلل و 16 طبقه مسکونی طراحی شده است. هر طبقه از این برج‌، دارای 4 واحد مسکونی بوده که به صورت متنوع با متراژهای 100، 120 و 140 متری ارائه می‌شوند.

این پروژه با سرعت عالی در مرحله انجام فنداسیون قرار گرفته و بر اساس زمان بندی پیش‌بینی شده، تا 36 ماه دیگر به مرحله تحویل واحدهای مسکونی خواهد رسید.

این پروژه علاوه بر ارائه واحدهای مسکونی با متراژ‌های مختلف، با یک لابی مجلل نیز تجهیز شده است که به ساکنان و مهمانان این برج‌ مدرن، خدمات و امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. این پروژه نمونه‌ای از پیشرفت و توسعه ساختمانی در ایران را نمایان می‌کند.

امکانات پروژه ایران 1 چیتگر

این ساختمان شامل امکانات زیر می‌باشد:

  • فضای سبز: فضایی برای تفریح و پیک نیک با دوستان و همکاران است. 
  • هلی پد: امکان دسترسی سریع به پروژه از طریق هلیکوپتر را فراهم می‌سازد. 
  • آب نما: یک منطقه زیبا و آرام برای استراحت و آرامش‌بخشی است.
  • شوتینگ زباله: مکانی برای جابه‌جا کردن زباله‌ها از بالا به پایین ساختمان است. 
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS): برای کنترل، مدیریت بهینه تمامی امکانات ساختمان طراحی شده است. 
  • مهدکودک اختصاصی: این مهدکودک برای مراقبت از کودکان کارکنان تشکیل شده است. 
  • سالن اجتماعات: برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلف، این سالن را درست کرده اند. 
  • فضای سبز: مناطق باز و فضای سبز برای استراحت و انجام فعالیت‌های تفریحی، بسیار مناسب است. 
  • آلاچیق اختصاصی: آلاچیق برای نشستن و استراحت در فضای باز است. مجموعه ورزشی: سالن بدنسازی، سونا، استخر، و جکوزی برای تناسب اندام و سلامتی برای بانوان و آقایان تشکیل شده است. 
  • سالن بیلیارد: مکانی برای بازی بیلیارد و تفریح مناسب افرادی که عاشق بیلیارد هستند. 
  • سینمای اختصاصی: برای تماشای فیلم‌ها، برگزاری نمایش‌ها و رویدادهای مختلف این سینمای فوق العاده را در این منطقه قرار داده‌اند. 
  • کافی‌شاپ: برای سرو کافی و میان وعده‌های خوشمزه این کافه زیبا را درست کرده اند. 
  • سامانه مدیریت هوشمند مصارف انرژی ساختمان (SUB Metering): برای کنترل و بهینه‌سازی مصرف انرژی، بهترین مکان است. 
  • استقلال شارژ: برای شارژ دستگاه‌های مختلف مناسب است. 
  • اینترنت مرکزی: برای افرادی که به اینترنت با سرعت بالا نیاز دارند، بسیار مناسب است. 
  • آنتن و ماهواره مرکزی: برای دسترسی به تلویزیون و محتوای ماهواره‌ای قراره داده شده است. 
  • تلفن فیبر نوری: برای ارتباط برقرار کردن با دیگر افراد در ساختمان است که کیفیت بسیار خوبی دارد. 
  • دوربین مداربسته: برای افزایش امنیت و نظارت بر ساختمان دوربین‎های پیشرفته‌ای را طراحی کردند. 
  • برق اضطراری: برق را در مواقع قطعی تامین می‌کند.

روند خرید و فروش، و نقل و انتقال پروژه بانک ملی ایران

واحدهای پروژه به صورت واریزی است؛ یعنی اینکه می‌توانند توسط افراد خریداری و فروخته شوند و همچنین دارای امتیاز خرید و فروش هستند. تمام واحدها مجهز به دفترچه مالکیت هستند و می‌توانند به نسبت  کسب و انتقال خود با دیگر افراد نقل و انتقال انجام دهند. این انتقال و واگذاری واحدها به صورت قطعی از طریق دفتر تعاونی بانک ملی ایران انجام می‌شود.

بررسی دسترسی بانک ملی واقع در بلوار دانشگاه کوهک

پروژه ایران کوهک در منطقه چیتگر واقع شده است و دسترسی آسان به اتوبان‌های تهران – کرج، آزادگان، حکیم (شهید همدانی) و همت را فراهم می‌کند. این منطقه دارای بیمارستان‌ها و مراکز تخصصی متعددی نظیر ولیعصر است که به ساکنان منطقه خدمات کاملی ارائه می‌دهند. همچنین، این پروژه به چندین مرکز خرید بزرگ و سازمان‌های تجاری نظیر برج طوبی نزدیک است که به ساکنان این منطقه امکان تأمین نیازهای روزمره خود را در کمترین زمان ممکن می‌دهد.

ساکنان مجموعه مسکونی ایران از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده اطراف خود بهره می‌برند. این امکانات شامل: دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر و اوپارک می‌شود. این مناطق زیبا و آرامش‌بخش به ساکنان فرصتی برای تفریح و استراحت می‎دهد.

مروری بر آنچه از پروژه ایران بانک ملی مطلع شدیم

در این مقاله با پروژه ایران کوهک آشنا شدید. به چگونگی این پروژه و مشخصات کلی آن پی بردید. دانستید که این پروژه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است، این امکانات را هم برای شما بیان کردیم. البته که هر پروژه‌ای روال خرید و فروش و نقل و انتقال خاص خود را دارد.

ما برای شما این روال را هم بیان کردیم. البته که در اطراف این منطقه مکان‎های زیبایی هم وجود دارند. این مکان‎ها را در این مقاله مطالعه کردید. در نهایت توصیه می‌کنیم اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پروژه بانک ملی یا همان ایران را در اولویت قرار دهید.