مجتمع تجاری اداری طوبی

مجتمع تجاری اداری طوبی

 مجتمع طوبی واقع در نزدیکی چیتگر، یکی از ساختمان‌های خوش ساخت تهران است که بیشتر افراد که در نقاط مختلف یا آپارتمان‌های منطقه 22 زندگی می‌کنند، به علت دسترسی راحت از طریق بزرگراه‌های برای خرید و گذراندن اوقاتی خوش کنار هم به مجتمع طوبی می‌روند.

مرکز خرید طوبی چیتگر به علت داشتن نمای لوکس و به امکانات مختلف از روز اول تا به الان، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، از امکانات برج طوبی می‌توان به رستوران‌، شهربازی سرپوشیده سالن‌های ورزشی و سالن‌های پذرایی مجلل جهت برگذاری مراسمات رسمی استفاده کرد. ظاهر شیک و لوکس این مجتمع باعث شده افراد معروفی از جمله هنرمندان و خوانندگان معروف در اینجا حضور داشته باشند.

موقعیت جغرافیایی مجتمع طوبی

لوکیشن پاساژ طوبی چیتگر در محله کوهک تهران،خیابان سحر قرار دارد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار طلای طوبی و مجتمع تجاری اداری تفریحی طوبی چیتگر و پارک آبی اُ پارک و پیست سرعت دوچرخه پارک چیتگر و باغ رستوران دورهمی قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های منطقه 22 که در بالا مشاهده می‌کنید، نزدیک بودن بیشتر مکان‌های معروف تهران به هم است، اگر نیاز به مشاوره دارید برای خرید ملک در منطقه 22، کادر مجرب پاسارگاد22 جهت راهنمایی حضور دارند و  به تصمیم گیری شما برای خرید یا اجاره آپارتمان کمک خواهند کرد.     

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو چیتگر شهید همت شریعتی و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بانک صادرات می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

درباره مجتمع اداری تجاری طوبی چیتگر در منطقه 22
اگر با ماشین شخصی به این مرکز خرید می‌روید، در اتوبان تهران-کرج، از خروجی شهرک گلستان وارد بلوار کوهک شوید و تا خیابان نسیم 16 رانندگی کنید.

راهنمای طبقات مجتمع طوبی چیتگر

پاساژ طوبی تهران، دارای 700 واحد که 17500 مترمربع زیربنای آن می‌باشد، این مجتمع اداری تجاری دارای 5 طبقه که از زیرزمین شروع و تا طبقه 4 ادامه پبدا می‌کند، ما در ادامه واحد‌های تجاری هر طبقه را خواهیم گفت:

فضای داخلی و طبقات مجتمع اداری تجاری طوبی چیتگر در منطقه 22
 

زیرزمین: هایپرمی، شیرینی فروشی، فروشکاه کیف و کوله، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی و خانه

طبقه همکف: فروشگاه‌های پوشاک و لباس، فروشگاه اسباب بازی، اکسسورب، لوازم آرایشی، رستوران و کافی شاپ، خیاطی و مزون، فروشگاه‌های تلفن همراه 

طبقه اول: فروشگاه لوازم ورزشی، لوازم موسیقی، شهربازی، وسایل حیوانات، عطر فروشی و فروشگاه ساعت

طبقه دوم: پوشاک کودک و زنانه، فروشگاه شال و روسری، فروشگاه موبایل، مواد غذایی، ظروف پلاستیکی و چینی و کریستال

طبقه سوم: پوشاک مردانه، خدمات جانبی کامپیوتر، لوازم تزئینی، لباس خواب و فروشگاه کفش اسپورت

طبقه چهارم: بازار طلای این برج در طبقه چهارم قرار دارد.

امکانات مجتمع طوبی

همانطور که در قسمت اول مقاله گفته شد این برج دارای سالن‌های متفاوتی است که در ادامه این مطالب خواهیم گفت. این مجتمع دارای 18 پله برقی، دو آسانسور مرکزی است. 16 آسانسور مجهز 10 نفره در 8 نقطه متفاوت این مجموع قرار دارد که باعث شده رفت و آمد در آن به راحتی صورت بگیرد. ارتباط هاپیر با پارکینپ توسط پله برقی‌های نوار نقاله، 2000 واحد پارکینگ در 6 طبقه قرار دارد.

از امکانات دیگر آن که بین مردم محبوب است سالن‌های ورزشی است، این مجموعه دارای سالن استخر، سونا، جکوزی، ایروبیک و سالن بدنسازی است.

سخن آخر

طبق بررسی‌های پاسارگاد22، مجتمع طوبی به علت فضای لوکسی که دارد رفت و آمد در آن بیشتر شده است و همچنین باعث شده بیشتر افراد منطقه 22 چه از لحاظ تفریح چه از لحاظ خرید، به مجتمع طوبی روی آورده‌اند. این مجتمع یکی از نقاط محبوب بدنسازی برای افراد منطقه کوهک به حساب می‌آید. در کنار این مطالب می‌توانید با مراجعه به خود مجتمع طوبی از امکانات آن بهره‌مند شوید.