مشاور املاک در منطقه 22 تهران کیست؟

مشاور املاک در منطقه 22 تهران کیست؟

اگر در منطقه 22 تهران زندگی می‌کنید شاید آن دسته از افراد هستید که خبرهای فروش این منطقه را دنبال می‌کنید. یا حتما سرو‌کار شما با تبلیغات مختلف در زمینه فروش واحدهای این منطقه افتاده است. واحدهایی که در برج‌های متعدد این منطقه در شهرک‌های گوناگون قرار دارند و در غالب پروژه‌‌هایی مختلف به پایان رسیده‌اند. این پروژه‌ها عموما در اختیار ارگان‌های مختلف نظامی و دولتی می‌باشند. چنانکه شرکت‌های تحت قرارداد صلاح بدانند، تعدادی از این واحدها را در اختیار مشاورین املاک متعدد قرار می‌دهند، تا آنها برای فروش این واحدها مشتری پیدا کنند. 
شما می توانید آگهی های منطقه 22 را در این صفحه از مسکن پاسارگاد 22 مشاهده فرمایید.

آشنایی با منطقه 22 تهران

طبیعی است وقتی درباره منطقه 22 تهران صحبت می‌کنیم، باید اشاره‌ای نیز به سرمایه‌گذاران در این منطقه داشته باشیم. عموما سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند در جاهایی پول‌های خود را قرار دهند که حس کنند در آنجا پتانسیل زیادی برای سودآوری وجود دارد. چه جایی بهتر از منطقه 22؟ 
اگر به نمودار توسعه در این منطقه و رشد ساخت و ساز برج‌های منطقه 22 نگاه کنیم نکته ای را در خواهیم یافت. متوجه خواهیم شد که سود در این منطقه به نحو چشم‌گیری وجود دارد. 
مشاور املاک در منطقه 22 تهران در قسمت‌های مختلف این منطقه برای جذب مشتریان، تمام تلاش خود را برای هدفی معین می‌کند. انها با تبلیغات موثر، برج‌های مدرن و شکیل ساخته شده را برای فروش به مشتریان معرفی می‌کنند. 
منطقه 22 تهران در غربی‌ترین قسمت شهر تهران واقع شده است. با داشتن پتانسیل‌های گوناگون طبیعی مانند جنگل‌ها و مراتع و امکانات رفاهی و تفریحی و البته آب و هوایی معتدل و خنک این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است که از سودآوری خود در این منطقه مطمئن باشند.

مشاور املاک کیست؟

بیشتر پروژه‌های منطقه 22 تجاری-اداری هستند، و برج‌های مسکونی اطراف این مجتمع‌ها نیز در اختیار سازمان‌های دولتی و عموما سپاه و ارتش قرار دارند. با اینحال  بنگاه‌داران هستند که نقشی اساسی در فروش این واحدها ایفا می‌کنند. البته باید تاکید داشت که بعضی از شهرک‌ها به طور کلی، سازمانی می‌باشند و عموم مردم نمی‌توانند در این شهرک‌ها ساکن شوند. هر چند این امر بنا بر صلاح آن سازمان مربوطه ممکن است تغییر کند. چنانچه این طور شود آن واحدها نیز در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد تا آن ملک را به فروش برسانند. 
مشاور املاک منطقه 22 تهران کیست؟ 
بنابراین، مشاور املاک در منطقه 22 تهران صرفا یک نقش واسطه بین بخش خصوصی و مشتری را ایفا می‌کند. در صورتی که بخش خصوصی صلاح بداند، با حذف بنگاه‌داران، خود به طور مستقیم برای فروش برج‌های منطقه 22 اقدام می‌کند. این کار به شکل‌های گوناگونی انجام می‌شود. گاهی قبل از اتمام پروژه، واحدها پیش فروش می‌شوند. یا قبل از شروع پروژه شرکت‌های تحت قرارداد با سازمان‌ها برای جذب سرمایه‌گذار پیش می‌افتند تا کمبود احتمالی بودجه را برای پروژه جبران کنند.

ضریب مرغوبیت طبقات چیست؟

ضریب مرغوبیت طبقات معیاریست که بهترین واحد و طبقات را از نظر رفاهی برای سازنده و خریدار معین می‌کند که همین باعث تفاوت قیمت در برخی از طبقات خواهد شد. به‌طور مثال طبقات اولیه به دلیل نزدیکی به خیابان و احتمال بالای ورود گرد و غبار و حشرات از مرغوبیت پایین تری برخوردار است. بنابراین اگر قصد خرید خانه را دارید پیشنهاد می‌شود درباره ضریب مرغوبیت طبقات بیشتر بدانید و روی آن تحقیق نمایید تا بهترین گزینه را برای خود بتوانید انتخاب نمایید.

معرفی پروژه‌های منطقه 22

در این چند سال اخیر، برج‌های منطقه 22، نام و شهرت فراوانی برای خود کسب کرده‌اند. نتیجه این امر، توسعه در امر گردشگری و امکان زندگی بهتر در منطقه 22 شده است. پروژه‌هایی که در سطح این منطقه تکمیل شده‌اند عموما در اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفته‌اند. بیشتر آنها به صورتی مستقل در خود امکانات را جا داده‌اند تا ساکنین آنجا نیازی به بیرون از محوطه شهرک و یا آن مجتمع مورد نظر نداشته باشند. بعضی از آنها نیز مانند پروژه رزمال صرفا برای رفاه و تفریح ساکنین بنا شده‌اند. همچنین می‌توانید یک ارزیابی دقیق بر گرمدره یا وردآورد را در مقاله مربوط به آن مشاهده کرد.

معرفی برج‌های منطقه 22

بیش از 200 برج در منطقه 22 تهران وجود دارد. حدود یک سوم از آنها به صورت خصوصی در اختیار مشاور املاک منطقه 22 تهران قرار گرفته تا برای فروش آنها مشتریان مورد نظر را جذب کند. برج‌هایی مانند برج ماهان و نیکان که در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارند. برج‌های دیگر نیز به صورت پراکنده در دیگر شهرک‌های منطقه 22 ساخته شده‌اند.